Politika jakosti

Vedení Institutu civilizačních chorob Praha považuje dodržování kvality svých služeb nejen za podstatnou část svých podnikatelských aktivit, ale také za otázku postoje k základním obecným hodnotám.

Uvědomuje si, že jen trvalé uspokojování potřeb našich pacientů a dalších zákazníků službami na vysoké profesionální a odborné úrovni je základem úspěchu v soutěži s konkurencí a rozhodujícím faktorem pro dosažení trvalé prosperity firmy.

Víme, že předpokladem k dosažení těchto cílů je nutná dobrá strategie, kvalifikovaní a ochotní pracovníci a jejich kvalitně vykonávaná práce, pracovní a prostorové kapacity s dobrým technickým vybavením a dobrá kvalita všech procesů .

Tyto postoje umožňují vedení Institutu civilizačních chorob Praha vyhlásit následující Politiku jakosti, která zahrnuje tyto body:

  • Zabezpečit vysokou kvalitu naší práce, tedy našich poskytovaných služeb, a to:
    • kvalitním jednáním se všemi zainteresovanými stranami, zejména klienty
    • kvalitním vedením dokumentace
    • zaváděním standardních postupů
    • zvyšováním kvalitfikace zaměstnanců pomocí odborných školení
    • efektivním řešením daných úkolů
    • vytvářením potřebných zdrojů ( vhodné technické zázemí)
  • Vytvářet motivační prostředí pro naše zaměstnance tak, aby vnímali svou sounáležitost k Institutu civilizačních chorob
  • Reagovat na změny, očekávání a potřeby našich klientů, dalších partnerů i zaměstnanců .V souvislosti s tím aplikovat nové technologie a poznatky
  • Dodržovat platné právní a jiné požadavky, vztahující se na společnost
  • Vedení naší společnosti se zavazuje neustále zlepšovat efektivnost systému řízení jakosti, . informovat veřejnost, zainteresované strany a zaměstnance o politice jakosti a její realizaci

Duben 2009 MUDr. Markéta Hojerová.

© Martin Hojer, 2010